ГоловнаНовини ЖКГЕнергозбереженняКіровоградські ЖЕКи пройшли «таємну» перевірку

Кіровоградські ЖЕКи пройшли «таємну» перевірку

У Кіровограді оператори «гарячої телефонної лінії» при обласній адміністрації, видаючи себе за звичайних жителів міста, перевірили якість роботи міських ЖЕКів та КРЕПів.

До працівників контор зверталися із звичними проблемами, на які найбільше нарікають жителі Кіровограда – коли відремонтують дах, зроблять ремонт під’їзду, замінять труби тощо, повідомляє «Кіровоградська правда».

За словами керівника «гарячої лінії» Андрія Лейбенка, даний проект охоплює всі підприємства, які надають послуги жителям області і на які найбільше скаржаться. Цього разу для перевірки обрали кіровоградські ЖЕКи та КРЕПи.

Оператори «гарячої лінії» телефонували у комунальні підприємства та фіксували, як там реагують на скарги. Критеріями для оцінювання були чемність, професіоналізм та спроможність оперативно вирішити проблему. За підсумками перевірки, з десяти підприємств, куди телефонували оператори, половина не пройшли професійного відбору та показали дуже низький кваліфікаційний рівень персоналу.

«Здебільшого це було у тих ЖЕКах, де відповідали на звернення секретарі і по суті проблеми взагалі не могли нічого сказати. Деякі КРЕПи підняли свій рейтинг за рахунок того, що на дзвінок відповідав головний інженер, тож відповідь була культурною і компетентною», - розповідає пан Лейбенко.

Результати перевірки змушують замислитися не тільки керівників комунальних підприємств, а й міських чиновників, відповідальних за цю галузь: у семи з десяти ЖЕКів продемонстрували низький рівень спілкування з людьми і реагування на вказану проблему. За висновками «гарячої лінії», перевірку витримали КРЕПи №10 та №7, найгірше реагують на скарги жильців контори №12 та №9.

 
Коментарі (0)