До працівників контор зверталися із звичними проблемами, на які найбільше нарікають жителі Кіровограда – коли відремонтують дах, зроблять ремонт під’їзду, замінять труби тощо, повідомляє «Кіровоградська правда».
За словами керівника «гарячої лінії» Андрія Лейбенка, даний проект охоплює всі підприємства, які надають послуги жителям області і на які найбільше скаржаться. Цього разу для перевірки обрали кіровоградські ЖЕКи та КРЕПи.
Оператори «гарячої лінії» телефонували у комунальні підприємства та фіксували, як там реагують на скарги. Критеріями для оцінювання були чемність, професіоналізм та спроможність оперативно вирішити проблему. За підсумками перевірки, з десяти підприємств, куди телефонували оператори, половина не пройшли професійного відбору та показали дуже низький кваліфікаційний рівень персоналу.
«Здебільшого це було у тих ЖЕКах, де відповідали на звернення секретарі і по суті проблеми взагалі не могли нічого сказати. Деякі КРЕПи підняли свій рейтинг за рахунок того, що на дзвінок відповідав головний інженер, тож відповідь була культурною і компетентною», - розповідає пан Лейбенко.
Результати перевірки змушують замислитися не тільки керівників комунальних підприємств, а й міських чиновників, відповідальних за цю галузь: у семи з десяти ЖЕКів продемонстрували низький рівень спілкування з людьми і реагування на вказану проблему. За висновками «гарячої лінії», перевірку витримали КРЕПи №10 та №7, найгірше реагують на скарги жильців контори №12 та №9.