ГоловнаГоловнеНовини ЖКГМінрегіон вчить відмовлятися від неякісних компослуг

Мінрегіон вчить відмовлятися від неякісних компослуг

Громадяни можуть відмовитися від оплати за надання неякісних комунальних послуг, в тому числі, і опалення, але повинні офіційно повідомити про свої претензії експлуатаційну організацію.

Про це в ефірі телеканалу Tonis повідомив директор департаменту проектного управління та енергоефективності у сфері життєзабезпечення Мінрегіону Станіслав Захаров.

За його словами, в іншому випадку споживачі не зможуть довести свою правоту в суді. «Просто припинити платити за неякісні комунальні послуги - неправильно. Потрібно буде доводити, що послуга дійсно не надавалася. Велика ймовірність, що в недалекому майбутньому постачальна організація подасть на такого споживача до суду і виграє його», - пояснює представник Мінрегіону.

Станіслав Захаров зазначив, що звертатися до комунальників з претензіями потрібно як усно, так і письмово. «Скарга повинна бути офіційно зареєстрована - черговий зобов'язаний сказати номер звернення і назвати свої ім'я та прізвище», - пояснив він.

За його словами, якщо комісія від експлуатуючої організації провела огляд, але споживача не задовольняє акт обстеження, варто звернутися з повторною скаргою, але вже в органи місцевого самоврядування. Після цього комісія під керівництвом місцевої адміністрації проводить власне обстеження.

«Якщо з якоїсь причини комісія не провела перевірку, не вказала в акті причину виникнення проблеми або терміни її вирішення, житель може скласти акт самостійно. Для цього потрібні підписи не менше ніж двох споживачів послуги. Наприклад, можна запросити сусіда», - пояснив чиновник.

За його словами, тільки після того як акт відправлений у експлуатуючу організацію і офіційно зареєстрований, він може бути підставою для неплатежу. «Так можна і потрібно боротися за якість комунальних послуг», - упевнений представник Мінрегіону.

Він також нагадав, що відключати користувачів від комунальних послуг експлуатаційні контори не мають права. «Для стягнення боргів є суди, виконавчі служби та інші цивілізовані методи впливу на неплатників. Відключення квартир від тепла - це самоуправство. Щоб боротися з цим, потрібно не мовчати, а ставити до відома вищі інстанції, представників місцевої адміністрації», - радить Станіслав Захаров.

Інтерфакс-Україна

 
Коментарі (1)
Александр
14 Листопада 2012 p. 14:31
Необходимо обеспечить учет объема услуг, подписание актов выполненных работ, а потом уже путь в суд. Без акта выполненных услуг никакие позывы в суд являются не действительными. Хватит платить по квитанциям, взятым с потолка по придуманным нормативам. Нормативы созданы для проектных организаций для предварительных расчетов и не являются основанием для оплаты выполненных работ.