Статистика складена на основі даних call-центру з вересня по листопад нинішнього року. Всього на номер 15-51 надійшло близько 100 тисяч дзвінків.
Кожен п'ятий дзвінок зі 100 тисяч звернень до call-центру, стосувався опалення. «Більше половини тепломереж Києва застаріли. Співробітники компанії ледве встигають їх латати, а міняти труби повинні міські служби, адже вони знаходяться на балансі столичної адміністрації», - коментують дану статистику у компанії «Київенерго».
На другому місці проблеми з гарячим водопостачанням. Серед невдоволень столичних жителів – освітлення вулиць, дворів та під'їздів, непрацюючі ліфти, стан доріг. За словами диспетчерів, найбільше кияни телефонують взимку і восени. Причина – сезонні проблеми, такі як опалення, сніг, бурульки, ожеледиця та ін. Слід зазначити, що 100 тисяч скарг за останні три місяці – далеко не рекорд. Найбільше дзвінків до call-центру поступило чотири роки тому – в середньому по 12 тисяч скарг на день.
Рейтинг скарг:
- Проблеми з опаленням - 21%
- Гаряча та холодна вода - 19%
- Освітлення на вулицях, у дворах і під'їздах - 6,3%
- Ліфти - 5%
- Ями у дворах і розриті газони - 4%
- Ремонт під'їздів і дахів - 3%
- Утримання підвалів, колясочних і техетажей - 1,5%
- Незаконні ларьки, кіоски - 1,5%
- Прибирання сходової клітки - 1,2%
- Перерахунок і нарахування плати за житлово-комунальні послуги - 1%.
Джерело:kiev.vgorode.ua