ГоловнаНовини ЖКГАналітика ПАТ «Київенерго» започаткувало електронну абонкнижку

ПАТ «Київенерго» започаткувало електронну абонкнижку

ПАТ «Київенерго» започаткувало новий сервіс для побутових споживачів електроенергії – електронну абонентську книжку, зразок якої розміщений на офіційному Інтернет-сайті. Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Товариства. Як зазначається в повідомленні

ПАТ «Київенерго» започаткувало новий сервіс для побутових споживачів електроенергії – електронну абонентську книжку, зразок якої розміщений на офіційному Інтернет-сайті.

Про це ІА «Україна Комунальна» повідомили у прес-службі Товариства.

Як зазначається в повідомленні, сервіс дозволяє споживачам у автоматичному режимі формувати квитанцію для сплати за електроенергію.

«Електронна абонкнижка – це вдосконалений аналог паперової абонкнижки, який самостійно формує квитанцію на основі введених при реєстрації даних споживача. Завдяки новому сервісу клієнту не потрібно щоразу вписувати до квитанції особовий рахунок, адресу, тарифи та вираховувати суму до сплати. Достатньо один раз зареєструватися і надалі рахунок повністю формується автоматичною системою включно з прорахунком пільг та субсидій. Споживачу залишається лише зберегти його та роздрукувати для сплати», – пояснює заступник директора зі збуту електроенергії побутовим споживачам СВП «Енергозбут» ПАТ «Київенерго» Віктор Мельников.

Скористатися електронною абонкнижкою можуть і зареєстровані, і незареєстровані на сервісі споживачі.

Для реєстрації споживачу потрібно внести свої персональні дані – ПІБ, адресу, номер особового рахунку, дані про отримання субсидій і пільг, вид тарифу. Одноразово внесена інформація зберігається в системі для формування квитанцій у наступні періоди. На основі цієї інформації автоматично у квитанцію вводяться КС (контрольна сума), тарифи, які є чинними у період оплати, сума пільг та субсидій за період сплати. Таким чином, єдині поля, які зареєстрований споживач у подальшому власноруч вписує у квитанції до сплати є показання лічильника. Крім того, зареєстрований споживач завжди може переглянути історію користування сервісом. Ідентифікація споживача на сервісі здійснюється за паролем та адресою електронної пошти.

Якщо клієнт не має бажання реєструватися, при формуванні квитанції йому доведеться щоразу вводити свої персональні дані, які не будуть зберігатися у системі.

За бажанням споживач при реєстрації може підписатися на e-mail чи sms-розсилку для отримання інформації від Київенерго про нові сервіси, акції, роз'яснення, пошкодження тощо.

Нагадаємо, що споживачі Київенерго для оплати за електроенергію можуть скористатися послугами установ, які приймають платежі, а також онлайн-системами «Портмоне» та «Приватбанку».

Також споживачі (побутові та юридичні особи) мають можливість формувати та звіряти рахунки, перевіряти історію платежів, уточнювати показання лічильника, листуватися с постачальником послуг за допомогою Інтернет-магазину комунальних послуг.

 
Коментарі (0)