ГоловнаНовини ЖКГПодіїПри НКРЕКП створили Громадську раду

При НКРЕКП створили Громадську раду

При Нацкомісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг, створили Громадську раду. Заступником її голови став експерт «України Комунальної» Олексій Кучеренко.

При Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, сформували Громадську раду. Відповідне рішення було прийняте сьогодні на установчих зборах. 

«Учасниками установчих зборів були представники близько тридцяти інститутів громадянського суспільства - громадських об'єднань, благодійних організацій, професійних спілок, асоціацій, організацій роботодавців, які зареєстровані в установленому порядку і провадять діяльність на території України у сфері, що пов'язана з діяльністю НКРЕКП, та в статуті (положенні) яких визначені відповідні цілі і завдання діяльності», – звітує прес-служба НКРЕКП.
 
Зазначимо, до складу Громадської ради увійшло 28 осіб. Головою призначили - Василія Котка, заступником керівника став експерт «У.К.» Олексій Кучеренко, а також, Вадим Уліда та Сергій Дунайло. Оксана Ремінська – новопризначений секретар Громадскьої ради.
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», перевірка тарифів на газ, яка була нещодавно проведена, підтвердила не правильність тарифів, а формулу їх розрахунку. Крім цього, міжнародні аудитори довели коректність цін на газ в Україні без врахування таких даних як собівартість.
 
Коментарі (1)
Коля Пухов
08 Липня 2015 p. 19:38
Компания "Київенерго" поштою надсилає рахунки киянам з повідомленням про нібито існуючий борг по оплаті за електроенергію. Цей приписуваний борг, як правило, невеликий, порядка 100-200 гривень. Клієнт, перевіривши усі свої квитанції і впевнившись, що ніякого боргу немає, звичайно намагається потрапити на прийом до районного відділення "Київенерго". Зразу треба зауважити, що години прийому співпадають з годинами робочого часу, тобто сам візит до відділення вже сам по собі є збитковим для клієнта: він втрачає робочий час, а отже, і заробіток за цей час, не кажучи вже оплату проїзду до районного відділнення і обратно. Змирившись з тим, що ці витрати йому ніхто не компенсує, клієнт все-таки приїздить до районнного відділення "Київенерго", щоб з"ясувати причину приписуваного боргу. Але виявляється, що потрапити на прийом саме по цьому питанню дуже непросто. Найчастіші причини відмови у прийомі -- це якась технічна неполадка або вичерпаний на поточний день ліміт відвідувачів. Таким чином, безрезультатно приїхавши декілька разів до районного відділення "Київенерго", клієнт приходить до думки, що дешевше було б оплатити той неіснуючий борг, ніж згаяти даремно стільки свого часу.