ІНФОГРАФІКА:
Опалювальний сезон у Євросоюзі
Як Україна пройшла найважчий в історії опалювальний сезон
Яка мінімальна температура у приміщеннях у країнах Європи
Роз'яснення, як оплачувати комуналку під час війни
Що робити, якщо вдома холодні батареї
Стан інфраструктури «Укрзалізниці»
Перелік пільг на ЖКП, що передбачені для учасників бойових дій
Які нормативи використовуються при розрахунку субсидії
Як розраховується житлова субсидія та кому призначається
Скільки років має служити будинок, ліфт чи літак
Виробництво електроенергії з ВДЕ
Володієш інформацією - керуєш ЖКГ
«Несерйозні» підсумки 2021 року
Невідповідність державним стандартам теплолічильників фірми «Семпал» офіційно підтверджено
Чому українські комунальники закуповують лічильники проросійського виробника?
Житлово-комунальне господарство є однією з основних галузей економіки, що виявляє істотний вплив на всі сторони життєдіяльності суспільства. Вартість та якість послуг житлово-комунального комплексу - найважливіші характеристики забезпечення стабільності та сталого розвитку національної економіки, що безпосередньо впливають на рівень і якість життя всіх її громадян.
- ведення обліку будинків, квартир;
- управління особовими рахунками;
- ведення поквартального обліку комунальних послуг та нормативів споживання;
- нарахування субсидій та облік пільг (в сукупності і по кожному мешканцеві, вписаних в особовий рахунок) з можливістю зміни їх переліку користувачем;
- групування будівель з метою зміни нормативів та інших параметрів для великої кількості квартир, оперативне виконання розрахунків в процесі таких змін;
- ведення обліку доходів кожної сім'ї і нарахування субсидій у відповідності з цими даними;
- розрахунок суми пільг (з можливістю її перерахунку у разі зміни законодавства) для кожного мешканця;
- ведення історії нарахувань (перерахунок по попередніх періодів відповідно до існували тоді нормативами).
- формування бездотаційних системи ЖКГ на базі фінансового аналізу, контролю і обліку наявних ресурсів;
- облік потоків платежів за комунальні послуги та управління документообігом;
- контроль збирання платежів;
- створення бази даних міського господарства, що включає всю інформацію про стан житлового фонду, про населення, квітах, субсидії, надані послуги.
- оперативне централізоване обслуговування споживачів з оплати житлово-комунальних послуг;
- підготовка та доставка населенню платіжних документів;
- надання пільг та субсидій;
- внесення коригувань в розрахунки при зміні тарифів, пільг та субсидій;
- облік громадян, які мають заборгованість з оплати житла і комунальних послуг;
- централізована інформаційно-аналітична підтримка адміністративних округів.
- поліпшення контролю правильності зміни тарифів і нарахування плати за ЖКП, виключення різночитань документів і помилок їх тлумачення;
- використання на території міста єдиної рахунок-квитанції, що вручається кожному платнику особисто;
- підвищення оперативності поновлення інформаційної бази;
- підвищення якості надання пільг за рахунок інтеграції інформаційної бази з базою даних служби соціального захисту населення.