04 Травня 2024 p.
Питання та відповіді
123...161718

Закон України «Про житлово-комунальні послуги» Стаття 20. Права та обов'язки споживача 1. Споживач має право: 6) на несплату вартості житлово-комунальних послуг за період тимчасової відсутності споживача...
В одних відповідях на ситуації, які Ви розглядаєте, шановні юристи, Ви пишете, що можна не платити, посилаючись на цю статтю, а в других, аналогічних ситуаціях, Ви пишете, що споживач зобов’язаний платити за комунальні послуги. Ви посилаєтеся на старіші закони (УРСР, які ще не втратили чинність). Але якщо вийшов новий закон, то він повинен бути правильнішим. Судячи з Ваших відповідей, то один закон використовується для «обраних», а якщо ти простий смертний, то тобі потрібно платити. Поясніть, будь-ласка, що розуміється під комунальними послугами, які можна не сплачувати? В цьому законі немає переліку, а значить, що підходять всі? На воду, газ, електрику, обігрів є лічильники і платиться по лічильнику, а на послуги ЖЕКу лічильника немає і послуги вони надають рідко і неякісно, то чому Ви пишете, що вони не підлягають цій статті?

Згідно ст. 24 Конституції України всі люди є рівними у своїх правах та обов’язках і не може бути будь-яких обмежень чи недопущень з будь-яких мотивів. Відповідно до п.п. 5,6 ч. 1 ст. 20 Закону України «Про житлово - комунальні послуги» споживач має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством; на несплату вартості житлово-комунальних послуг за період тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім'ї при відповідному документальному оформленні, а також за період фактичної відсутності житлово-комунальних послуг, визначених договором у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Згідно п.6 ч.2 ст. 22 Закону України «Про житлово - комунальні послуги» виконавець зобов'язаний розглядати у визначений законодавством термін претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості. Постановою Кабінету Міністрів України від 17.02.2010 р. № 151 встановлено, що у разі ненадання послуг виконавець проводить перерахунок розміру плати за фактично надані послуги шляхом зменшення розміру плати за надання послуг. Виконавець зобов'язаний провести такий перерахунок протягом місяця незалежно від наявності заборгованості. Таким чином, якщо Ви були відсутні за місцем проживання і надали відповідні документи (посвідчення про відрядження, виклик за кордон) тощо – Ви маєте право отримати перерахунок. Якщо Ви скористалися правом складання акт-претензії – то Ви маєте право на перерахунок та зниження плати за неякісні послуги. 

Відправити
Друкувати
123...161718
Поставити питання (з 1 березня 2016 р не підтримується)
Ім’я: Ел. адреса:
Введіть символи: