У квартирі встановлений лічильник гарячої води, оплату здійснюємо згідно з показаннями лічильника, але вночі і приблизно до 7 ранку з крана йде холодна вода. Представники ЖЕКу знають про цю ситуацію, але розводять руками. У сусідньому будинку у друзів майже постійно йде окріп. Підкажіть, будь ласка, як вийти з такої ситуації?
Насправді, можу порадити два шляхи виходу із ситуації. Перший шлях – зібрати кошти із сусідів та встановити у підвалі будинку насос, який буде підвищувати тиск у мережі, адже зрозуміло, що циркуляція води в трубах у Вас відсутня. Другий шлях – викликати із ЖЕКа представника, заміряти температуру води і скласти акт-претензію. Після його складення вимагати перерахунку за неякісно надані послуги.