У сфері житлово-комунального господарства немає ні вихідного, ні прохідного – це надскладна система, яка дає можливість компаративіського повернення у вчора і впорядковує не лише наше сьогодення, але й прийдешнє, тому досить важливо не загубитися у таких, здавалося б на перший погляд, простих побутових речах. Не знаєте, як бути, до кого звернутися? - «У.К.» продовжує освітлювати ваш шлях житлово-комунальними просторами.
На запитання відповідає експерт «У.К.», юрист Андрій Осадчий.
Зокрема, ви дізнаєтеся: що робити та куди звертатися, якщо у вашій квартирі протікає стеля, а відповідальне ОСББ, розводить руками; чи правомірні вимоги водоканалу щодо заміни лічильника води на новий, якщо тому понад 12 років; чи на законних підставах комунальники піднімають тарифи на місцях; та чи маєте ви право поскаржитися і куди, якщо ваші сусіди по тамбуру загароджують ваш вихід?
Також експерт розповість: чи можна самостійно скласти Акт про нереестрованих членів сім'ї; чи має право ЖЕК платно проводити заміну змішувача в державній квартирі; як змусити теплопостачальника зробити перерахунок, якщо у вашу квартиру не подавалося належним чином тепло; чи можете ви позбутися чужих боргів за кварттиру; та чи потрібно власникам приватизованих гаражів, кладовок, колясочних, які знаходяться в багатоквартирному житловому будинку укладати типовий договір про надання послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій з виконавцями таких послуг, як з власниками нежитлових приміщень?
Від редакції:
Шановні користувачі порталу «У.К.»! Якщо на ваші запитання, які ви ставили нашим експертам раніше, не були надані відповіді, обов'язково нагадуйте нам про них, та нагадуючи, не забувайте перечитувати усі публікації з циклу «Запитуйте – ми пояснимо», адже відповідь на ваше питання могла вже бути раніше.
Усі публікації циклу «Запитуйте – ми пояснимо» читайте тут.