Так, за 10 місяців поточного року на адресу комунального підприємства «Донецькміськтепломережа» надійшло 594 звернення мешканців Донецька, що на 7% менше, ніж за аналогічний період 2011 року.
Зокрема, з питань незадовільного теплопостачання звернулося 44 мешканця міста, що на 45% менше, ніж у минулому році.
З питань незадовільної подачі гарячої води звернулося 96 жителів міста. Цей показник менше торішнього на 20%. З питань перерахунків за недоотримані послуги тепло і водопостачання звернулося 53 заявника, що на 27% менше в порівнянні з аналогічним періодом 2011 року.
На підприємстві також повідомляють, що всі звернення, які надходять на адресу КП «Донецькміськтепломережа» розглянуті по суті і відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
Джерело: Муниципальная газета