ГоловнаВибір редакціїТранспортПоїзди Hyundai: з правом на помилку

Поїзди Hyundai: з правом на помилку

Корейські фахівці вивчили основні проблеми, які виникли при експлуатації швидкісних пасажирських поїздів Hyundai, і знайшли шляхи їх вирішення.

Несподівані збої в роботі корейських поїздів, які часто відбувалися на маршрутах наприкінці минулого року, були викликані обмерзанням силових систем, які забезпечують контакт із мережею, запевняє проект-менеджер компанії Hyundai Rotem Лі Донг Кеун.

«На даху електропоїзда розташовані перемикачі виду струму. Вони мають свій двигун, де через перепад температур збиралася вода, яка потім замерзала. Контакт з мережею втрачався і поїзди зупинялися. Ми встановили додаткову захисну обшивку на перемикач. Після цього проблем з ним вже не виникає», - повідомив виданню «Главред» Лі Донг Кеун.

Відповідним чином, за словами фахівця, були додатково захищені від попадання снігу й усі інші важливі системи та блоки управління.

Читайте також: Поїзди Hyundai поремонтували на половину

«Зима в Україні більш сувора, ніж в Кореї, і ми в своїй практиці ще не стикалися з такими важкими умовами експлуатації. Але в будь-якому випадку, на сьогодні усунені 90% причин неполадок», - заявив проект-менеджер компанії.

Він також повідомив, що на недавній робочій зустрічі з Віце-прем'єр-міністром Олександром Вілкулом, представники компанії дали обіцянку, що до кінця березня всі системи швидкісних поїздів будуть працювати надійно. До цього терміну бригади корейських інженерів продовжать супровід кожного рейсу поїздів Hyundai.

Лі Донг Кеун також повідомив, що всі технічні проблеми, пов'язані з експлуатацією поїздів, усуваються за рахунок компанії. Також за рахунок компанії відбувається модернізація обладнання, оновлення програмного забезпечення та інші види обслуговування.

Читайте також: Поїздам Hyundai знайшли виправдання

«Такі умови були обговорені при підписанні договору про покупку поїздів, і корейська сторона безсумнівно їх виконає», - підкреслив Лі Донг Кеун.

Як повідомляла «Україна Комунальна», свого часу екс-Міністр інфраструктури Борис Колесніков заявляв, що перед покупкою даних поїздів потрібно було провести зимові випробування. А саме, чиновник пропонував у січні минулого року прогнати швидкісні поїзди по Транссибірській магістралі, замість того, щоб доставляти їх пароплавами. Однак, за його словами «Укрзалізниця» відмовилася від цієї ідеї. 

 
Коментарі (0)