ГоловнаНовини ЖКГПитання експертуПоставте своє запитання керівнику ПАТ «АК «Київводоканал»

ІНФОГРАФІКА:

Весняне зростання пенсій та комуналки. Що швидше?


Доля комуналки в пенсії


Порівняння комунальних тарифів: Україна і США


Наскільки зросте ціна на електроенергію для населення з 1 березня 2017р


Головні досягнення уряду-2016


Як зростання «мінімалки» до 3200 грн вплине на пересічних українців


Норми споживання природного газу


Скільки заплатимо за житло після 1-го липня 2016р.


 

Як виростуть тарифи на ЖКП після подорожчання газу


Тарифи та соцстандарти діючі з 1 травня 2016р


Хто відповідає за якість електропостачання?




Управління багатоквартирним будинком


 
Які лампочки економніші


 
Нові рахунки за газ



Видобуток сланцевого газу

 
Баланс газу в українських ПСГ



Вартість опалювального сезону 2015-2016


 

Loading...

Поставте своє запитання керівнику ПАТ «АК «Київводоканал»

Не розумієте, чому підвищуються тарифи на воду? Не знаєте, коли з водопровідного крану потече якісна питна вода, а під ногами припинить сходити асфальт? Беріть участь у складанні ТОП-10 запитань до ПАТ «АК «Київводоканал».
питання
Новини по темі

Шановні читачі!

Редакція ІА «Україна Комунальна» готується до інтерв’ю з генеральним директором ПАТ АК Київводоканал Андрієм Біликом. Ми хочемо надати Вам унікальну можливість також взяти участь у цій розмові. 
 
Окрім загальних запитань, підготовлених нами, наші журналісти зможуть поставити і ті запитання, які хвилюють саме Вас! Ви можете запитати про все, що наболіло і на що ви не отримували відповіді раніше. 
 
Не соромтеся! Залишайте свої запитання нижче в коментарях! Ви - споживачі, які не отримують житлово-комунальні послуги безкоштовно! Ви маєте право знати правду! 
 
Тож, чекаємо від вас активності! А ми в редакції, проаналізувавши усі Ваші побажання, відберемо ТОП-10 найбільш важливих! Відповіді будуть опубліковані на нашому порталі в тексті інтерв'ю!
 
Надсилати свої запитання Ви можете до 4 вересня. 
 
Також Ви можете брати участь у складанні «золотої десятки»: натисніть плюс, якщо Вам сподобалося чиєсь запитання. Те запитання, яке набере максимальну кількість балів -100% потрапить в ТОП-10!
 
Коментарі (7)
Катя5
25 Серпня 2015 p. 12:06
Наприкінці минулого року керівництво міста робило пишні заяви, мовляв до кінця 2015 року з-під кранів киян потече якісна питна вода. Згодом, цю заяву повторили навесні, а на початку літа ЗМІ заполонили фотографії, на яких мер Києва Віталій Кличко попиває очищену водичку "за європейськими технологіями" і каже, що вона по-простонародному "дуже вкусна". Кажуть, проект стартував на Оболоні. Але на Оболоні водопровідна вода не краща за ту, яка була місяцем, роком чи двома раніше. Пили. Питання: Чи існує за межами голосних заяв та гарних світлин проект "Якісна вода з-під крану"? Коли кияни отримають реальний результат?
I am4
25 Серпня 2015 p. 13:02
В продолжении вопроса о разрекламированой акции на Оболони. Если очищать воду используя новые технологии, но при этом она будет поступать в дома киевлян по ржавым старым трубам, то какой эффект получится? И получится ли? А учитывая скорые выборы, то создается впечатление, что Кличко просто попиарился когда пил воду из-под крана.
Світлана3
25 Серпня 2015 p. 13:40
Киевводоканал на каждом шагу плачет и кричит об изношенности сетей, о незастрахованости от дальнейших аварий (Борщаговка яркий пример, что потребитель должен быть осознанным, что кроме его (потребителя) кармана нет другого источника финансирования модернизации, что тарифы нужно поднимать, т.п. Простите, а что вы делали в течение всех этих лет? Почему об этом всем вспомнили лишь сейчас: в разгар экономического кризиса и войны? Как вы думаете, осознанность населения поможет ему оплатить платежки с новыми тарифами, которые позволят вам модернизировать оборудование, в то время, когда растет безработица и снижается реальный уровень доходов? А дальше что, попрекать долгами, грозить отключениями, забирать жилплощадь? Может стоит искать и другой путь, ведь повышение тарифов не решит всех проблем?
Михаил3
25 Серпня 2015 p. 13:58
Когда завершится капремонт БСА? То есть, когда он уже начнется?
Михаил Прошкин3
25 Серпня 2015 p. 15:12
Для більш точного розуміння питання декілька статей з Законів України. 1. Ст. 21 ЗУ Про житлово-комунальні послуги. Виконавець зобов'язаний (підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором). 2. П.2 Ст. 26 ЗУ Про житлово-комунальні послуги. Крім істотних договір може містити інші умови за згодою сторін 3. П.7. Ст. 26 ЗУ Про житлово-комунальні послуги. Договір на надання послуг з централізованого опалення, послуг з централізованого постачання холодної води, послуг з централізованого постачання гарячої води, послуг з водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем), що укладається виконавцем із споживачем - фізичною особою, яка не є суб’єктом господарювання, є договором приєднання. 4. П.2 Ст. 634 Цивільного Кодексу України. Договір приєднання може бути змінений або розірваний на вимогу сторони, яка приєдналася, якщо вона позбавляється прав, які звичайно мала, а також якщо договір виключає чи обмежує відповідальність другої сторони за порушення зобов'язання або містить інші умови, явно обтяжливі для сторони, яка приєдналася. Сторона, яка приєдналася, має довести, що вона, виходячи зі своїх інтересів, не прийняла б цих умов за наявності у неї можливості брати участь у визначенні умов договору. 1. Чому Київводоканал може змінювати типову угоду передбачену Постановою КМУ № 630 від 21.07.2005р., а споживачу таку змогу не надано. Хоча це право чітко закріплене в вищенаведених актах. Якщо навіть споживач захоче внести зміни в начебто підготовлену угоду (без № угоди, дати, підпису, відбитку печатки), то знайти її при втраті буде не можливо. Вибачте але це все одно що поставити підпис на туалетному папірці. 2. Чому Київводоканал керується лише Ст. 633 Цивільного Кодексу України ( Публічний договір) не зважаючи на інші акти чинного законодавства. Також роз'ясніть яким чином умови договору можуть бути однаковими для всіх якщо в одних будинках лічильники води знаходяться в квартирі споживача, а в інших будинках в місцях загального користування. Як споживач може нести за них відповідальність.
Наталія2
25 Серпня 2015 p. 22:50
Если на Оболони подготовили воду для дегустации мером, то на бульваре Дружбы народов вода из крана течет желтая или просто грязная. Договор с ОСББ.В доме стоит домовой счетчик.Не все квартиры имеют квартирные счетчики воды. на сегодняшний день ОСББ решает вопрос распределения воды по квартирам без счетчиков согласно 630 постановлению Кабмина от 2005г.Менеджеры Водоканала уговаривают подписывать индивидуальные договоры: соберите жильцов,передайте их данные нам.Но когда их спрашиваешь,как будет решаться вопрос по квартирам без счетчиков ответ один - это наше дело. Как показывает практика в домах где подписаны инд.договоры: квартирам без счетчиков насчитывается вода по нормативам (1,6 горячей и 2,4 холодной воды),а остаток воды (а он всегда есть по домовому счетчику)разбрасыватся на все квартиры. Вот и получается что платит тот, кто честнее,кто поставил счетчик.
Катя
17 Вересня 2015 p. 10:23
Хто власник ПАТ "АК "Київводоканал"? Здавалося б, підприємство комунальне. Чому ж його діяльність така закрита для киян?
Loading...

загрузка...
 
Loading...