ГоловнаПублікаціїПитання експертуПроблеми з комуналкою? Запитуйте – ми пояснимо. Випуск 8

Проблеми з комуналкою? Запитуйте – ми пояснимо. Випуск 8

ІА «Україна Комунальна» продовжує цикл щотижневих публікацій в форматі запитання-відповідь, в рамках яких наші експерти дають кваліфіковані відповіді на запити читачів щодо актуальних проблем та питан
проблеми комунального обслуговування
Новини по темі

Запитання 1. Гість.

За чий рахунок проводиться періодична повірка лічильників холодної та гарячої води?

Відповідь експерта

Згідно вимог абзацу третього п. 9 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21.07.2005 року періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) квартирних засобів обліку проводяться за рахунок виконавця.

Відповідно до норм ст. 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №1875-ІV від 24.06.2004 року виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору.

Згідно вимог п. 4 ч. 1 ст. 7 цього ж Закону визначення виконавця житлово-комунальних послуг здійснюється відповідно до цього Закону виключно органом місцевого самоврядування в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.

Запитання 2. Гість.

У нас з під'їзду вкрали залізні двері. Звернувшись до ЖЕКу з проханням встановити нові двері, керівництво ЖЕКу відмовило, пояснивши це тим, що у мешканців є борги і поки їх не погасять двері не поставлять. Що робити?

Відповідь експерта

По - перше, регулярно сплачувати  за надані ЖЕКом послуги з утримання будинку та прибудинкової території. По-друге, озброюватися знаннями норм законодавства України і захищатися. Законом України № 1875-ІV «Про житлово-комунальні послуги» не передбачено право притримання, тобто тимчасового (до погашення боргу) невиконання своїх зобов’язань) виконавцем (ЖЕком) перед споживачем. Тому описані Вами дії ЖЕКу – це лише психологічна атака, спрямована на погашення боргу. В разі якщо ВИ не заборгували і є сумлінним споживачем – Ви можете оскаржити бездіяльність ЖЕКу в суді.  

Від редакції: 

Шановні користувачі порталу ІА «Україна Комунальна»! Якщо на ваші запитання, які ви ставили нашим експертам раніше, не були надані відповіді, обов'язково нагадуйте нам про них.

Всі публікації циклу ви можете знайти тут.

 
Коментарі (0)