Діючі критерії оцінки перевізників при проведенні конкурсів на автобусні маршрути не враховують ряд важливих аспектів, зокрема, екологічну складову транспорту. Таку думку висловив радник Міністра інфраструктури
Олександр Кава, передає «
Інтерфакс-Україна».
«Не враховуються такі важливі аспекти, як наявність автобусів з низьким рівнем підлоги, а також абсолютно не приймається в розрахунок екологічність транспортних засобів, єдина вимога, щоб двигун був категорії не менше «Євро-2», і це в той час, коли в Європі вже розпочато впровадження стандарту «Євро-6», - сказав він.
За словами пана Кави, Мінінфраструктури ініціює внесення змін у чинний порядок щодо застосування диференційованих балів за повну та часткову низькопідлоговість автобусів, а також диференційованих балів за екологічність двигунів.
«Тобто, переваги на конкурсах будуть мати ті перевізники, які використовують більш сучасні автобуси. Переконаний, що наші співвітчизники мають право на якісні автобусні перевезення», - констатував радник Міністра інфраструктури України.
Нагадаємо, Міністерство інфраструктури планує відкоригувати українське законодавство, що регулює пасажирські перевезення, у відповідності з європейськими стандартами.
«Ми розпочали розробку проекту закону, що регулює пасажирські перевезення. На початку квітня направимо його на зовнішнє узгодження. Звичайно, перехід до європейських стандартів роботи - це процес не одного дня. Однак, необхідно брати якісну європейську модель і крок за кроком імплементувати її в законодавство України», - підкреслив Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.