ГоловнаКоментаріТранспортУкраїнським перевізникам ускладнять «правила гри»

Українським перевізникам ускладнять «правила гри»

У Мінінфраструктури не задоволені критеріями оцінки перевізників на конкурсах на автобусні маршрути. У відомстві вважають, що переваги повинні мати ті компанії, які використовують більш сучасні автобуси.
Діючі критерії оцінки перевізників при проведенні конкурсів на автобусні маршрути не враховують ряд важливих аспектів, зокрема, екологічну складову транспорту. Таку думку висловив радник Міністра інфраструктури Олександр Кава, передає «Інтерфакс-Україна».
 
«Не враховуються такі важливі аспекти, як наявність автобусів з низьким рівнем підлоги, а також абсолютно не приймається в розрахунок екологічність транспортних засобів, єдина вимога, щоб двигун був категорії не менше «Євро-2», і це в той час, коли в Європі вже розпочато впровадження стандарту «Євро-6», - сказав він.
 
За словами пана Кави, Мінінфраструктури ініціює внесення змін у чинний порядок щодо застосування диференційованих балів за повну та часткову низькопідлоговість автобусів, а також диференційованих балів за екологічність двигунів.
 
«Тобто, переваги на конкурсах будуть мати ті перевізники, які використовують більш сучасні автобуси. Переконаний, що наші співвітчизники мають право на якісні автобусні перевезення», - констатував радник Міністра інфраструктури України.
 
 
Нагадаємо, Міністерство інфраструктури планує відкоригувати українське законодавство, що регулює пасажирські перевезення, у відповідності з європейськими стандартами.
 
«Ми розпочали розробку проекту закону, що регулює пасажирські перевезення. На початку квітня направимо його на зовнішнє узгодження. Звичайно, перехід до європейських стандартів роботи - це процес не одного дня. Однак, необхідно брати якісну європейську модель і крок за кроком імплементувати її в законодавство України», - підкреслив Міністр інфраструктури Андрій Пивоварський.
 
Як раніше повідомляла «Україна Комунальна», Мінінфраструктури просить ввести мораторій на регулювання тарифів на внутрішньообласні перевезення облдержадміністраціями та міськими радами.
 
Коментарі (0)