ГоловнаПублікаціїПитання експерту Проблеми з комуналкою? Запитуйте – ми пояснимо. Випуск 16

Проблеми з комуналкою? Запитуйте – ми пояснимо. Випуск 16

«У.К.» продовжує цикл щотижневих публікацій в форматі запитання-відповідь, в рамках яких наші експерти дають кваліфіковані відповіді на запити читачів щодо актуальних проблем та питань у сфері житлово-комунального господарства.
питання
Новини по темі
Цього тижня на запитання відповідає експерт «У.К.», юрист Петрик Сергій Анатолійович директор ТОВ «Управління комунальних розрахунків» м. Київ, електронна пошта: ukr-petrik@ukr.net.
 
Запитання 1. Гість.
 
Доброго дня. Як змусити комунальників ввімкнути тепло. Як правильно і які заяви писати?
Відповідь експерта
 
Спершу потрібно визначитися з причиною відключення. Стосунки між постачальником і споживачем теплової енергії регулюється договором. Договором передбачені обов'язки постачальника, а також обов'язки і права споживача. Спершу залиште заявку диспетчерові про те щоб прийшов майстер, вимагайте письмовий висновок про причину відсутності тепла в квартирі. У випадку якщо служба постачальника,  ігнорує Вашу заявку, або відмовляється складати письмовий висновок і у Вас є підстави вважати, що з боку Постачальника має місце порушення умов договору пишіть Претензію. З типовою формою Акту-претензії можна ознайомитись в додатку до Постанови КМУ «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» № 630 від 21.07.2005 р. Акт-претензія є двостороннім документом, який підписується з боку Постачальника та Споживача. Однак слід взяти до уваги, що у разі неприбуття представника Постачальника в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
 
типова форма Акту-претензії
 
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання або ненадання послуг
______________________         _____________________    200 _ р.
(назва населеного пункту)                (дата складання)
 
Згідно з договором № __________________________________
споживач _____________________________________________
(прізвище, ім'я, по-батькові)
висловлює претензії виконавцю щодо якості надання послуг _____________________________________________________
(види послуг)
за відхилення __________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники наданя послуг)
_____________________________________________________
(згідно з умовами договору)
період порушень _______________________________________
з _______________200_ р. до ______________________200_ р.
 
У зв'язку  з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень  надання послуг,  зробити перерахунок розміру плати  за  неналежно  надані  або ненадані  послуги та сплатити неустойку  споживачам згідно з умовами договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення. 
 
Інші умови _____________________________________________
 
Цей акт склали:
виконавець ____________      споживач ___________________
                         (посада)                                                  (ПІБ)
адреса ________________     адреса _____________________
 
телефон _______________     телефон ____________________
 
підпис _________________      підпис ______________________
 
У разі неприбуття представника виконавця в уставлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необгрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менше як два споживачі:
 
споживач ________________      споживач ____________________
№__________ кв.__________     № ______________ кв. ________
_________________________         __________________________
                        (ПІБ)                                                       (ПІБ)
 
_________________________         __________________________
                     (підпис)                                                    (підпис)
 
Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем  відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти  неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.
 
Від редакції: 
 
Шановні користувачі порталу «У.К.»! Якщо на ваші запитання, які ви ставили нашим експертам раніше, не були надані відповіді, обов'язково нагадуйте нам про них.
 
Усі публікації циклу «Запитуйте – ми пояснимо» читайте тут. 
 
Коментарі (0)