У сфері житлово-комунального господарства немає ні вихідного, ні прохідного – це надскладна система, яка дає можливість компаративіського повернення у вчора і впорядковує не лише наше сьогодення, але й прийдешнє, тому досить важливо не загубитися у таких, здавалося б на перший погляд, простих побутових речах. Не знаєте, як бути, до кого звернутися? - «У.К.» продовжує освітлювати ваш шлях житлово-комунальними просторами.
На запитання відповідає експерт «У.К.», юрист Андрій Осадчий.
Зокрема експерт відповість: чи правомірні дії водоканалу, який не пломбує лічильник води із-за боргу, і що в такому разі робити; чи дієво писати скаргу на міську адміністрацію у випадку несанкціонованого вимкнення води; чи можна встановити в гуртожитку окремий лічильник на електроенергію; та як оплачувати комунальні послуги: за пропискою чи за місцем проживання?!
А також пояснить, якими документами регулюється прибирання снігу на території двору та які організації мають цим займатися; чи має право начальник ЖЕКу за видачу довідок вимагати сплатити борги; і за що платити, якщо сума пені в договорі і в законодавстві розрізняються?!
Від редакції:
Шановні користувачі порталу «У.К.»! Якщо на ваші запитання, які ви ставили нашим експертам раніше, не були надані відповіді, обов'язково нагадуйте нам про них.
Усі публікації циклу «Запитуйте – ми пояснимо» читайте тут.