У сфері житлово-комунального господарства немає ні вихідного, ні прохідного – це надскладна система, яка дає можливість компаративіського повернення у вчора і впорядковує не лише наше сьогодення, але й прийдешнє, тому досить важливо не загубитися у таких, здавалося б на перший погляд, простих побутових речах. Не знаєте, як бути, до кого звернутися? - «У.К.» продовжує освітлювати ваш шлях житлово-комунальними просторами.
На запитання відповідає експерт «У.К.», юрист Андрій Осадчий.
Зокрема, експерт розповість, що робити, якщо Вам, як власнику нової квартири відмовляють в укладенні договору на обслуговування комунікацій водозабезпечення та водовідведення; чи потрібно оплачувати платежі на технічне обслуговування ліфта, якщо Ви проживаєте на першому поверсі; чи зможе представник теплокомуненерго завірити акт про самовільне відключення від мережі ценралізованого опалення; як правильно розрахувати накладні витрати для розрахунку калькуляції на опломбування водяного лічильника?
Також юрист пояснить, як змусити функціонувати ЖБК за встановленими законом правилами? чи може різнитися тариф на видачу технічних умов на встановлення приладу обліку води; протягом якого терміну ЖЕК зобов’язаний дати відповідь на лист, до якого додається акт-претензія; чи потрібна згода співвласника квартири на Вашу прописку, якщо Ви володієте іншою часткою житла?
Від редакції:
Шановні користувачі порталу «У.К.»! Якщо на ваші запитання, які ви ставили нашим експертам раніше, не були надані відповіді, обов'язково нагадуйте нам про них, та нагадуючи, не забувайте перечитувати усі публікації з циклу «Запитуйте – ми пояснимо», адже відповідь на ваше питання могла вже бути раніше.
Усі публікації циклу «Запитуйте – ми пояснимо» читайте тут.